Kontakt og hjelp

Veiledning Helsenorge svarer deg på spørsmål om selvbetjening og hjelper deg å finne frem på Helsenorge.

Åpningstider: hverdager mellom 08:00-15:30.

Hørselshemming eller talevansker: Er du døv, hørselshemmet eller har talevansker, kan du bruke Telenors teksttelefonformidling for å komme i kontakt med oss.

Dette gjør du ved å sende SMS til telefonnummer 149.

En operatør med taushetsplikt behandler henvendelsen din, og kontakter oss på vegne av deg.

Les mer om Teksttelefonen, priser og hvordan du registrerer deg som bruker (telenor.no).

Pasientreiser svarer på spørsmål om refusjon av reiser, søknadsskjema og bestilling av reiser til og fra behandling.

Se åpningstidene til Pasientreiser i ditt lokale helseforetak

Skriv til oss

Har du generelle spørsmål om Helsenorge kan du sende det i skjemaet. Har du spørsmål om din helsesituasjon må du kontakte din behandler. Lurer du på noe om reiser til og fra behandling og refusjon for disse reisene må du kontakte Pasientreiser på telefonnummer 05 515.

Ikke skriv personlig informasjon her. Har du spørsmål om egen helse må du kontakte behandler. Veiledning Helsenorge har ikke tilgang til dine prøvesvar.
0/500 tegn